20 مورد که نمی توانیم در زندگی تغییر دهیم.

1398/06/13

در این مقاله مواردی را مطرح می کنیم که نمی توانیم آنها را تغییر دهیم و یا تاثیر چندانی بر روی آنها بگذاریم.

در این مقاله مواردی را مطرح می کنیم که نمی توانیم آنها را تغییر دهیم و یا تاثیر چندانی بر روی آنها بگذاریم. اگر چیزهایی که نمی توانیم تغییر دهیم را بپذیریم آن وقت می توانیم تمرکز، فکر و احساس مان را روی مواردی که می توانیم تغییر دهیم بخصوص برنامه ها و اهدافمان. خیلی از نارضایتی ها و نگرانی های زندگیمان هم از بین می رود و در مجموع می توانیم خوشبخت تر، شاد تر و با آرامش بیشتری زندگی کنیم. توصیه می کنم این مقاله را چندین بار بخوانید.

20 مورد که نمی توانیم در زندگی تغییر دهیم.

1: آب و هوا

2: دیگران در مورد ما چه فکری می کنند.

3: دیگران در مورد ما چه احساسی دارند.

4: دیگران در مورد ما چه می گویند.

5: دیگران را مجبور کنیم ما را دوست داشته باشند.

6: راضی نگه داشتن همه.

7: گذشته

8: خانواده

9: اهل کجا هستیم.

10: چه نژادی داریم.

11: در زندگی همه ما افرادی هستند که آسیبی به ما رسانده اند و ما نمی توانیم حادثه اتفاق افتاده را تغییر دهیم.

12: فرصت های از دست رفته.

13: بعضی موارد در ظاهر مثل قد، رنگ پوست و ..

14: ژنتیک

15: فرایند پیر شدن

16: هر چه دیگران دارند من هم باید داشته باشم.

17: اقتصاد : ما بطور کلی به عنوان یک فرد نمی توانیم اقتصاد جامعه خود را عوض کنیم البته تاثیر بسیار کوچکی می توانیم داشته باشیم.

18: درد و رنج: همه ما گاهی با درد و رنج مواجه خواهیم شد و این مورد را نمی توانیم تغییر دهیم.

19: زندگی همیشه منصفانه نیست.

20: تغییر در زندگی : جریان زندگی به گونه ای است که تغییراتی در زندگی ما مرتبا در حال رخداد هست و ما نمی توانیم از آن اجتناب کنیم.

مرضیه امینی

محمد

1398/07/08

سلام و خیلی ممنون بابت کانال قدرت اراده و روشنگری بعضی از موارد امکان پذیرن مثل تغیر اقتصاد جامعه / اب و هوا این ها امکان پذیرن اما نه برای همه ی مردم بلکه تاریخ سازان و ما نباید اینا رو غیر ممکن جلوه بدیم اما به مردم بگیم که برای مثال یک نجار ؛ ابزار یراق نمیتواند چنین فکری رو داشته باشه و بهتره زندگیش رو هدر نق و غر زدن نکنه چون مسیرش به این اهداف نمیخوره اما یک مقام بلند پایه / یک اقتصاد دان متبحر چرا نباید به این مسائل فکر کنه؟ خود همین اب و هوا عمدتا نتیجه ی افزایش کربن دی اکسید در هواست در سیاره ای مثل جو زهره به خاطر وجود این گاز گلخانه ای دما گاهی تا ۴۰۰ درجه هم بالا میاد و این عاقبت ما هم با ادامه ی روند فعلی هست برای ایران نه برای کل جهان منتها در اروپا دیرتر... یادم هست وقتی تو اهواز سیل اومد توی خرداد که دما پاررسالش به ۵۰ رسیده بود دما یکدفعه ۳۰ درجه شده بود ... نگیم راه نیست لطفا در این زمینه هم توی کانال پست بگذارید با تشکر

صبا

1398/07/08

بسیار عالی

کامل حیاکی

1398/07/08

مرسی